IBU MODERN

IBU MODERN
LOVE IMAN, DINA N SYAM...HAPPY FAMILY

Sunday, May 2, 2010

Selamat Hari Pekerja

Perkara di atas tiada berkaitan dengan en3 kali ini..
Me sebagai salah seorang Penjawat Awam Kerajaan ingin mengucapkan
"Selamat Hari pekerja" kepada semua yang bekerja
semoga anda semua bekerja dengan lebih kuat dan rajin...

Ok, kita mula dengan cite imanina lak..hehehe..
ayat kat atas tadi tu kate2 aluan jer..
Hari minggu yang lau bawak imanina tido umah auntie da kat gombak..
second time ke sana selepas me abis pantang..

Tapi semenjak imanina da kenal orang ni
imanina suka sangat nangis kalau orang amik dier..
kadang2 ponin kepala eden..hehe..
imanina pun da banyak cakap sekarang..
asyik membebel jer...
kalau tyme tido orang tak layan tu...dier membebel la sorang2
me n hubby lak tak leh tido..
sebab suara die "KUAT"..


Tengok tu..jerit per ntah...(membebel tak abish2..cam ibu)..hehe..


Imanina with her cousin...


Before ke rumah auntie da
Me Singgah alamanda n belikan imanina kelip rambut kaler pink
baru la nampak gurlisyh ckit anak ibu nie..
rambut pun tebal n hitam..
so kelip rambut pun beli yang besar ckit...
pilihan ibu ialah "Hello Kitty"..yeeeaaahhhaaa...




2 sepuluh hinggit...2 sepuluh hinggit..

"comey tak kelip-kelip di atas kepala saye??"
"errrkk..tak nampak ea..jap..jap..suh ibu amik angel lain lak..."
-
-
-
-
-
-

"Haa...nampak tak??comey kan??"


Last but not least>>


Kegeidikkan terserlah..(menurun ibu..hehe)




3 comments:

  1. nnt marrissa da besar ckit leh beli..pakai kat rambut..so sweet..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Im served nuffnang