IBU MODERN

IBU MODERN
LOVE IMAN, DINA N SYAM...HAPPY FAMILY

Monday, May 17, 2010

DANCING LION

me belikan imanina mainan barunyer
kebetulan me da lama nengok benda ni dlm tv..
masa tu HIp Tv interview natasha hudson dengan anak dier
anak die ikut la patung ni menari bagai..hehe..so cute
tapi patung dier patung cow..
imanina ibu belikan patung lion sebab patung cow takde..
Me beli masa ada hari jualan belia negara kat depan opis..
masa lalu depan opis tu terus me ke kedai tu..tapi masa tu tak bawak duit lagi..
abang tu cakap reganya rm35..
tapi me cakap takpela, nnt me dtg petang ckit me beli..
petang tu me dtg lagi...abang tu bagi rega rm30
abang tu cakap "abang bagi rm30 sebab adik da dtg kedai 2kali"..hehe
baik sungguh abang tue..takde skandel2 okay..hehehe



Sungguh cumel kan??..

lion ngah berjoget..

"Ibu...ngape lion tu nari cam owg mabuk jew...?"

"errrmmm..tarik rambut lion pun besh gak.."



semenjak ayah imanina da berambut pendek ni
imanina da tak tarik rambut da..
tapi duk sibu tarik dagu ayahnyer...so shumel...
da juga...

rambut Lion jadi mangsa...cian lion..

geyammm...

9 comments:

  1. rindu imanina tarik rambut auntie in...

    ReplyDelete
  2. hehe..iyeke???
    rindu la sangat..hehe..
    imanina tarik samai putus baru taw..
    wwaaahh..
    akak ngidam biskut famous amous ni..gilers kentang..kekeke

    ReplyDelete
  3. sian lion tu jd mangsa..hehe

    ReplyDelete
  4. wow comelnya patung lion tu ktt mana boleh beli yea..hoho

    ReplyDelete
  5. hahah..so funny lah kak..agknye anak akak geram jerk ngan lion tu dok nari2 depan dia...hahah

    ReplyDelete
  6. hehe..tu la fieza..emma mmg tak bg dier pegang lion tu..sbb bulunya mudah gugur..takut anak asthma nn..
    faye : akak beli kat booth jualan depan opis masa hari belia negara..
    hawa : dier memang suke geyam2 camtu..kalau dulu habis rambut ayahnyer ditarik2...nasib baik rambut ayahnyer banyak..kekeke.

    ReplyDelete
  7. so cute dat lion..
    siap leh menari lagi..
    xlama lagi botak la lion tu..
    hehe...

    ReplyDelete
  8. hehe..tu amieynna..risau gak lion botak dibueknyer..hehe..

    ReplyDelete
  9. akak.. ngidam jugak fames ames tu... adeyhh..
    dalam kotak tu tak best..ada lagi kat umah ni tak berusik.. nak jugak yang kat kiosk tu..
    yang jatuh pungut balik tu.. ahahahahaha
    tu yang wat sedap tu..hahaa

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Im served nuffnang