IBU MODERN

IBU MODERN
LOVE IMAN, DINA N SYAM...HAPPY FAMILY

Wednesday, January 27, 2010

Iman kuat nangis


ngah Bf Iman...


Alooo...suke benor menangis anak ibu ni..


Comel ker menangis camtu??


baru stat enjin nak menangis...

Kegemaran masa lapang : Suka melalak (bukan menyanyi tau)..hehe..


ayah n Iman...


seksinyer...


Ayah n iman tido...


Ni baju nenek Iman yang beli...

Iman kuat benor nangis skrg...hurmm..klu nak tido tu kena dodoikan2 macam buaian..baru la dier lena..yang jadi buai mestilah ibunya a.k.a aku..huhu.penat do..aritu masa aku demam dia duk menangis nak suh aku buai2 kan dier..kat umah plak tali buaian laki aku bawak kerumah pengasuh..jadi tak leh pakai la, so aku ni gagahkan diri gak lak bangun nak nyanyikan n dodoikan Iman..tapi nak boleh ke tidur tu pun makan masa setengah jam gak..baru la lena...Penat gak la aku..skrg ni pun aku dok ajar laki aku camne nak dodoikan anak...aku bersyukur sebab dapat suami yang memahami dan mahu membantu...klu aku dok jaga anak, dier g basuh baju n kadang2 tolong cuci pinggan..Meh la tgk pic Iman yang kuat nangis niey..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Im served nuffnang