IBU MODERN

IBU MODERN
LOVE IMAN, DINA N SYAM...HAPPY FAMILY

Thursday, January 14, 2010

aksi Iman lagi..n Tq friends...

Hye semua,

Semalam aku tido awal ngan iman..ngantuk giler..so bila da tido awal Iman akan bangun awal...hehe..kul 3 pagi da kejut ibunyer nak menerap...mula2 malas nak layan, aku sumbat je susu nak suh tido..tapi tak tido2 gak...nak gak menerap..cian lak tengok meronta2, akhirnya aku angkat letak atas badan aku..terangkat2 kepala dia..hehe..walaupun da kul 3 pagi n mata ngantik sgt, tgk keletah Iman buat aku senyum jer...dia pun leh lak gelak2 n senyum2..hehe...bila da tak larat sgt aku letak Iman n bg susu balik, dia nyotnyot susu then lena dibuai mimpi..yang dibuai mimpi mak dier dulu...wakakaka...Iman ni utnuk pengetahuan korang dia suke diterapkan, ala...ala-ala kita nak bagi baby "burp" tu...klu ayah dia angkat nak ubah posisi, mesti dia akan meraung sepuas hati..walaupun dalam keadaan tido sure dia akan sedar punyer..hehe....k la, jom tgk aksi Iman k..

P/S: Tq kepada semua kengkawan yang menyumbang n bg present kat Iman yer...Tq sesangat..


Iman ngan aksi tidonyer with ayah...


Lena tul saya tido..

Syok tido camni tau..leh mimpi jadi Superman...


Baju from auntie In



Present yang Iman dapat...

1 comment:

  1. sama la ngan reezq...suka tido meniarap...nak2 atas dada papa dia..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Im served nuffnang