IBU MODERN

IBU MODERN
LOVE IMAN, DINA N SYAM...HAPPY FAMILY

Thursday, March 25, 2010

Rentetan cerita di Terengganu

Cousin my hubby(Syukrie & Anie)

Kucing kesayangan ibu mertua ku..


Ibu mertuaku yang gagah perkasa..


My sweet adik ipar..

Salam...minggu lepas aku n suami mengambil cuti selama 11hari kerana balik kg menghadiri kenduri my best friend n kenduri sepupu suami di TRG..Perjalanan ke rumah my BF di Kelantan mengambil masa 8jam gak la..nasib baik tak sesat, tapi kami sempat menghadiri kenduri Menyambut Menantu jer..kenduri tu berlansung hari Selasa, pas kenduri terus kami balik ke TRG menghala ke rumah mertua..Duk kat Trg lama gak, ada la 5hari..yela, nak balik trg pun bukan selalu, da sekali balik kena la balik lama2 sikit..Pueh hati laki aku..(hehehe)..pasni leh la blik kampung aku laks..kecian kat Onyang-onyang imanania duk rindu ke imanina...mungkin klu ada masa lapang aku balik ke kg..hehe..kg tak jauh mane pun, perak jer..11 april ni ada org nak aku make up kan bertunang..Alhamdulillah, rezeki ank melimpah ruah....ehh..ehh..aku ni duk melalut lak ke lain..Ok, back to the topik..Aku nak perkenalkan my Ibu mertua yang baik hati n my sweet adik ipar...klu org tgk adik ipar aku ni mau bergegar jiwa..hehe..k la, chow dulu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Im served nuffnang