IBU MODERN

IBU MODERN
LOVE IMAN, DINA N SYAM...HAPPY FAMILY

Wednesday, March 18, 2009

SESUKA ATI AKU...

Tetamu yg hadir pada majlis tersebut
kakak ku dan adik ku yg tak sbr gak nak kawen


di sebalik tabir...
piece..kacang peas....

sOk.....Sebenarnya episod citer kali ni da lama berlaku..akan tetapi aku baru nak update kerna da tak tau nak update per lagi...entri kali ni sal sehari sebelum majlis perkahwinan aku..aku ni merupakan anak yg kedua dari 4 org adik beradik. Merupakan pelajar jurusan diploma sains kesetiausahaan (POLISAS) jul04-jul 06...kenduri kawen diadakan pada 31.1.09. Yang seronoknya sumer balik pada masa tu..disebabkan family aku jauh nun di sarawak, maka aku kena btul2 plan baik utk tarikh majlis kawen tersebut..n specially org jauh dari Russia yang dtg..tapi bukan Mat Saleh yer..My sista yg belajar di Russia pulang gak ke tanah air utk meraikan perkahwinan adiknya yg tercinta. terpaksa la dia mengorbankan percutiannye ke Paris..Tq akak..hehe..for all my beloved famil..thanks for all support n cooperation masa kat majlis tu..sayang korang sumer...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Im served nuffnang