IBU MODERN

IBU MODERN
LOVE IMAN, DINA N SYAM...HAPPY FAMILY

Wednesday, January 21, 2009

BOMBER MAN

Abis la citer tuk kali ini..hehe...

Panas enjin dulu....

camne nak kuar ni..huhu..


Amik gambor ni dari dalam bilik...

Tadi pagi masa nak bersiap2 g keje aku dikejutkan dgn siren BOMBER yang amat kuat...ingat ada umah terbakor, tapi takde plak asap tebal or bau2 asap..tap sbb per yer bomber tu dtg???pastu turun la 3 org BOMBER Man dari kete Bomber tu...aku rasa maybe ada ular or org nak bunuh diri kot..kan skrg trend org nak bunh diri terjun ala SUPERMAN...hehehe...Sambil sikat rambut aku peratikan kete BOMBER tu..Alamak!!!..kete Bomber tu masuk kat area aku paking kete la..macamane aku nak kuar p keje nnt..abis la punch kad lewat...adoiyyaii...segan lak aku nak mintak laluan dari BOMBER yang ketenye besar 3x ganda dari kete aku tu...masuk jer kete aku panaskan enjin dulu..pastu aku masuk gear reverse..aikk..kete BOMBER tu tak berundur lak...huiikk..camne ni..aku pun pusing u dulu kat tempat aku paking tu..pastu maybe baru diorang etrsedar kete aku yg cute miut ni nak kuar, diorang pun bagi laluan..ahaks...nasib baik...waktu menunjukkan lum 7.45..sempat lagi aku kejor..opis pun tak jauh mane...pecut punyer pecut sampai kat opis dalam kul 7.53..sempat punch kad..hehe..meh tgk gambar lak...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Im served nuffnang