IBU MODERN

IBU MODERN
LOVE IMAN, DINA N SYAM...HAPPY FAMILY

Monday, April 27, 2009

TRIAL MAKE UP FOR YANI AGAIN

Yani before
Yani after make up







Make up yani yang ni lebih better dari aritu...


Hari jumaat aritu aku tak berapa sihat untuk g kerja. Alahan mengandung, so duk rehat kat umah jer la. Petang janji dgn yani nak make up dier..saje nak offer yani..sbb tarikh akwen dier pun amkin dekat. Sebab aritu aku tak berapa suker sgt hasil aku make up yani sbb masing2 tergesa2 nak cepat, so kali ni masa yg ada di gunakan dgn sebaik mungkin. kepada Azmalina n Mawi yang bakal berkahwin pada 2 Mei 2009 ni, aku doakan agar korang bahagia hingga hujung hayat, tak sgka kawen kecik aku ni kawen gak akhirnyer..insyAllah klu takde aral melintang aku sampai ke sana...

1 comment:

  1. azmalina ek?? bkn amalina??
    ala kecewa la sy.......

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Im served nuffnang