IBU MODERN

IBU MODERN
LOVE IMAN, DINA N SYAM...HAPPY FAMILY

Sunday, April 26, 2009

JATUH CINTA DGN KEHARUMAN COCO MADEMOISELLE


Baru-baru ni aku ke Sogo. Sambil g KL untuk membeli barang-barang untuk tugas mengandam..walaupun perut n tekak ni loya jer..tapi aku tetap mengagahkan diri berjalan ke Plaza city one..abis la terbang dekat rm200..beli TV paint stikc (kryolan), perhiasan kepala n fake eyelash..nak cari fake eyelash num 30 (orang cakap bulu mate rozita che wan)..tapi out of stock..jadi aku pun amik la bulu mate palsu yang tebal sikit...pastu abang trus ajak g jalan2 kat pertama kompleks..akhirnye dapat la cari barang yang dia idam-idamkan selama ini..iaitu beg silinder untuk isi air..biasa di gunakan oleh atelet..abis la dkt rm150 gak..huhu..pastu terus g ke Sogo, sambil jalan2 saje mengetest perfume CHANEL COCO MADEMOISELLE....
wahhh!!!aku jatuh cinta dgn perfume ni..mula2 tak le best sgt baunyer..bila da lama2 baunyer memang sedap....tahan dari petang sampai pas aku mandi..skrg ni aku masih etrbau perfume tu sbb kebetulan masa promoter tu menyembur terkena pd bahagian jam..so, baunyer memang besh!!tapi reganyer kat SOGO mmg tak mampun den nak beli..rm500++ tuk 100ml n RM300++ untuk 50ml..
ingat nak beli yg defected jer..baru rm175..
jadi..akan ku dapatkan ASAP....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Im served nuffnang