IBU MODERN

IBU MODERN
LOVE IMAN, DINA N SYAM...HAPPY FAMILY

Sunday, January 18, 2009

TRYING MAKES PERFECT...

Kepada sesiapa yg nak tempah kek ni terutamanya area putrajaya boleh la berbuat demikian dgn emailkan pada emarinasukaime@yahoo.com
kek di bwh 500grm..harga rm22 sahaja...pastikan order dibuat lebih dari 1biji..maknenyer kongsi2 ler..or buat yg lebih dari 500grm...

buat 2 biji for my love n my housemate...
in mesti terliur ni..hehe...

Ni kek Blackforest






Selepas di deco...












2 hari lepas tangan ni rasa nak cuba mendeco kek sendiri. Sebabnye nnt aku kawen aku terpaksa membuat kek kawen 2 tier sendiri...wawawa...haru aku jadinya...tapi kerana keluargaku telah memberi kepercayaan yang tinggi untukku menghasilkan kek sendiri..makanya aku akan menghasilkan kek Cokelat moist di lapisi ganache n di selaputi buutercream perasa lemon..hehe..ok jer rasanya...





Ni percubaan pertama..jadi mintak maaf klu deconyer kureng cikit..tangan keras lagi..kek pandan telah di baca ke opis utk di komen, pastu bwk g umah pakcik aku yg da lama kempunan nak makan kek aku...hehe..kek blackforest lak ku buat for my housemate n my love..untung sape yg jadi housemate aku..hehe..pada in ..jgn jeles tak dpt makan kek..dtg kenduri baru dpt rase tau..hehe...mari kita tgkl hasilnye...

1 comment:

  1. mmg terliur pon..jeles taw...
    xsbr nk mkn kek 2...

    wat sedap2 taw t...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Im served nuffnang