IBU MODERN

IBU MODERN
LOVE IMAN, DINA N SYAM...HAPPY FAMILY

Tuesday, January 13, 2009

semusim bersama seabad terasa....


Salam semua...

Aku tengah menghitung hari dan waktu untuk di ijab kabulkan dengan lelaki yang teristimewa dalam hidupku 31hb januari 2009. Kedatangan ku ke Putrajaya pada bulan 3 tahun 2007 telah mengubah perjalanan hidup ku. Aku kini sudah bergelar seorang wanita yang berkerja..dulu nak cari kerja punyer la susah..segala jenis kerja aku buat..baru ku tahu betapa susah nak mencari duit..selama ni tau mintak duit jer...Bermacam dugaan yg aku lalui pada tahun 2008 yang bnyk mengubah kehidupan ku...mohon maaf pada teman yg dulu pernah ku lukai hatinya...sekarang aku ingin mulakan hidup yang baru bersama lelaki yang amat istimewa dalam hidupku..yang amat memahami dan bersabar akan kerenah ku,,semoga ikatan kita akan sentiasa utuh dan berkekalan sehingga akhir hayat...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Im served nuffnang