IBU MODERN

IBU MODERN
LOVE IMAN, DINA N SYAM...HAPPY FAMILY

Tuesday, January 20, 2009

AKTIVITI KEGEMARANKU N TUNANGKU...

Berbasikal..aku tukang bagi sokongan moral je..takut naik beskal...
Bergayut mcm monyet....

Suka travel bersama2....nak g IRONMAN Langkawi lak pasni..


making kek...suke sgt buat sampai da jemu makan...



Mandi Kolam..lagi besh!!




Make up org..teramatlah sukenyer...





Karaoke..my fav....






Hai sume, aku tau sume mesti ada aktiviti kegemaran ketika lapangkan??kan?? mcm tu gak la aku n my fiance..kitorg dulu tak dela minat yg same,but bila da lama mengenali aku boleh terikut aktivitnya n dia leh ikut aktivit aku..mcm aku suka karaoke, dulu dia tak layan...skrg leboh terror dari aku...hehe..klu aku dulu sukan sport ni yg aku pandai main "badminton" ja..swiming suke, tapi asyik tenggelam tak timbul2..jadi kapal selam..skrg ni da boleh la berenang disamping mengajar kwn2 ku yang memang tak pandai berenang..tapi nak dekat2 kawen ni kena kurangkan aktiviti sbb muke aku tak leh kena air yg byk klorin n ntah2 apa2 lagi bahan kimia dalam air kolam tu yang aku tak tau hasil pembuangan org yg tak de kesedaran sivik...ingin sungai ker wei??hehe..







okla, kita tgk pic ea...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Im served nuffnang