IBU MODERN

IBU MODERN
LOVE IMAN, DINA N SYAM...HAPPY FAMILY

Monday, August 22, 2011

ESOK HARI RAYA..ESOK HARI RAYA...


Wow..eksited betul nak beraya tahun ni..al maklumlah, kali ni giliran emma beraya di Perak...Tahun depan turn Terengganu pula..Macamana persiapan raya korang sume?, tahun ni emma tak sempat nak buat sebarang kueh pun..sedih..semua kueh tunjuk jer...Kalau emma buat kueh memang la budak kecik sorang tu pun akan tolong buat kueh gak..Baju raya tahun ni pulak terlebih banyak..haha..sebab bagi mak kain banyak2..ada la dalam 5 pasang kot..xpe..leh pakai g opis..imanina punya baju pun complete..adalah dalam 10 pasang..hasil rembatan kat SOGO aritu...ayah, seperti biasa, bab baju raya ni dia kurang ckit..katanya cam budak2 kalau pakai baju baru di hari raya..so, dia beli 2,3 helai jer..Korang balik kampung bila?..hubby keje lagi 29hb, maybe petang baru bertolak balik ke kg..sure la jammed kan..sedey tul..xpela, at least dapat gak balik beraya kat kampung...ok la, cukupla tuk kali ni...

TC..see uolls again

"SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR DAN BATIN"..


p/s : menunggu duit raya dari boss..huhuhu



BERYL'S CHOCOLATE SALE....



Korang hantu chocolate tak??sape2 yang duduk berdekatan serdag boleh la serbu kilang Beryl's yang terletak di Serdang...Kilang Berly's mengadakan jualan kilang sehingga 29 Ogos 2011 ni..If im not mistaken la..hehe..tadi sempat la rembat cokelat kegemaran...packaging 1kg tuk assorted cokelat rm27, half kilo rm14, tiramisu rm14 (300g)..so, serbu ramai-ramai...

Sunday, August 21, 2011

TESTIMONI CEUTICAL COLLAGEN WHITENING SERUM + SCAR POTION

Hai..hari ni emma nak kongsi testimoni penggunaan serum +scar potion n tissue mask selama seminggu..kalau uolls tengok kat pic atas ni..non edit tau..nampak tak pic bawah parut lebih kemerahan n nampak tanda2 pudar...emma sgt berpuas hati menggunakan produk ni..disamping harganya yang berpatutan....sape2 nakkan produk ni boleh PM emma ok...




Thursday, August 18, 2011

SERUM CEUTICAL COLLAGEN WITH WHITENING

Hai semua...
kali ni emma nak kongsi dengan anda semua mengenai produk yang emma da guna almost 1 week iaitu Ceutical Serum Collagen with Whitening dan Ceutical Scar Potion..

So far result both porduct sangat membanggakan..wah..hopes hari raya ni muka glowing-glowing la ea...hehehe

ok ,back to the topic..actually, emma punya skin banyak naik jerawat batu masa mula-mula preggy..pakai produk yang membasmi kuman jerawat pun tak berkesan..so emma guna cara lain iaitu rajin-rajin guna tissue mask..hasil menggunakan tissue mask ni boleh dilihat dalam masa 1 week..janji kita guna dengan konsisten..so far kulit emma boleh guna 2 jenis brand iaitu from etude house n MJ care...alhamdulillah..jerawat makin kecut dan parut makin pudar...then emma try another product for firming n whitening dari ceutical..emma da semak this product n pastikan ianya takkan efek kandungan..so far, kandungan dari produk ini adalah semulajadi..tiap2 malam emma akan pakai this serum, then letak scar potion on the spot that we want to clean...

now my skin almost better dan yang paling best dah kurang berminyak..
dulu-dulu tiap2 masa nak kena letak bedak tebal-tebal..
terutama kat T zone tu, bedak cepat sangat hilang..
but after try all this product, no more oily in my skin...
Suke sangat-sangat..hubby pun tegur tengok my skin fair and healthy...
kepada sesiapa yang try boleh layari laman web ni...
beauty711 ada jual MJ Care tissue mask(rm3 sekeping) n Ceutical Serum Collagen whitening (rm60)..

http://beauty711.com



Scar potion 10ml RM30





SHOPPING AT METROJAYA SALE..


Good evening everbody..

entry macam gempak jer kan...macam shooping banyak jer..

tapi idak la nyooping pun..

sekadar cuci-cuci mata jer..

niat nak beli bj tuk imanina lg..

but no choice at all..


so, ibu pun grab la barang2 ibu lak..

nak tengok apa yg ibu grab...

of course la produk muka kan...emmz beli Fasio point makeup remover..

dan tissue mask!!..

kan emma obses sangat dengan tissue mask ni..


nanti ada masa emma share dgn korang testimoni emma yer...


so, malam tadi emma beli 2 benda ni..price rm26 only for 2 item..




tissue mask rm10 got 11pieces...


Fasio makeup remover RM16 sahaja..

love this makeup remover sebab ianya water base n non oily..
sangat2 suke..
5 bintang!!!








Tuesday, August 16, 2011

UPDATE LAGI SAL IMANINA..ADA YANG RINDU KER??


Buat kawan-kawan imanina n kawan-kawan ibu semua..
emma nak update pic imanina yang da meningkat dewasa..
sedar x sedar da nak masuk 1 tahun 9 bulan usianya..

Oh yaa...imanina da tak breast feed since 1 month yang lepas..
emma da cerai susu becoz dalam perut da ada sorang lagi..

so, nak tak nak kena ajar gak la kan...
dekat 2 minggu kami x dapat tido lena sebab imanina menangis malam-malam
mengenangkan "candu" nye..hehehe
now dah ok, but ada prob lain..xmo tido bawah..mesti kena tido buai..
ni pun tgh training supaya dia leh tido bawah...

layan la gambar budak gedik ni..hehehe



tgk kasut yang dia pakai ni...mak datuk tinggi...



cumelkan dia pakai tudung camni.....


sengih budak gedik..

bye....

Monday, August 15, 2011

MARI KITA SOLAT!!


Alhamdulillah...imanina da makin membesar..
suka mengajuk dan meniru perbuatan orang lain..
jadi yang baik perlu la kita tunjukkan kat anak-anak kita..

imanina pun da nk ada adik..so kena panggil "Kakak" imanina la..
Suka sangat tengok dia especially kalau time kita nak solat..
dia pun mesti amik kain sembahyang ibu satu lg..
di pin kan skit kat bahagian dagu sebab luas sgt..
niat nak beli yang kecik tuk dia satu..

pastu kita solat, dia pun solat gak..
duk tertonggeng sane sini..
nasib la ibu solat khusyuk..kalau tak mau bantai gelak gak...
yang selalu fail n bantai gelak adalah ayah..
kalau ayah nk solat mesti kena tutup pintu..kalau tak memang asik batal sembahnyang jer..
hehehehehe...


Related Posts with Thumbnails

Im served nuffnang