IBU MODERN

IBU MODERN
LOVE IMAN, DINA N SYAM...HAPPY FAMILY

Monday, November 15, 2010

Make up review = Dr.oil anti shine by etude house

Bulan ni me menjadi pemborong make up berjaya
dari brand miss rose, mac etude house n farmasi..
semuanya tuk beg make up me..hehehe..
bulan ni gak me da pokai...
dengar2 lak stage skrg wat sale buy one free one..
ni yg buat me tak tahan..mau nyooping lagi..
tapi sale till jumaat jer..
abg..jom g hari khamis malam..
tolong..tolong...
hehehe..

berbalik pd tajuk di atas..
me baru beli produk shine free mist iaitu Dr.oil dari etude house counter..
hari ni me wat testimoni..
produk ni tuk kurangkan oily n shine kat muke kite..
boleh guna before apply make up..
dan boleh wat make up muka lebih tahan lama..
harganya dalam rm26.90 if tak silap..hehe

so, arini ema stat mekap kul 6.30 pg
till now jam 12.30 shine kurang kat muka..
so its works..nak kate hilang 100% tu tak la..
tapi kurang la berminyak muka..
also can use after make up...jadikan make up fixer spray...
ni product nyer..



Monday, November 8, 2010

BUFDAY IMANINA FIRST YEAR

Huishh..lama betol tak mengupdate blog yer..
sejak da jaga boss ni kebizian terserlah..
ececeh..hehehe...

so kali ni nak upload pic masa bufday imanina..
menu haritu nasi ayam n spegeti(masak sendiri) nasi ayam order jer..
side dish pun masak sendiri tau..

bufday gurl sgt la riang masa bufday dia..tak mo tito langsung..
hahahaha....cian nengok dia, da letih pun nak main lg dengan cousin dia..

tenkiu sgt2 kepada kengkawan yang sudi hadir majlis bufday imanina
tenkiu juga kepada yang sudi bagi present kat imanina...
to nenek, aki, maklong, paklang n pak su...
sy da besar tau..da pandai gigit org..
tp gigi jer lum tumbuh lg...
jumpe taun depan yer..


enjoy da pic..



her dress


playing with aulea



sampai itam stokin main dgn cousin..


happy family..yani+aray=adam


happy bufday one year my cute lill princess


dulu anak dara..skunk da jd mak budak..hehe


aqila yang tomel..






muahhss...
bubye......




Tuesday, October 5, 2010

Pameran Pengantin Malaysia 8-10 Oktober 2010 di KLCC




Bersyukur kehadrat ilahi..
dengan limpah kurnia yang telah diberikan..
amin...

entry kali ni ema nk ajak ramai-ramai untuk serbu
ke PAMERAN PENGANTIN MALAYSIA
yang akan diadakan pada 8 - 10 Oktober 2010..
dan berita gembiranya korang sume yang datang pada 10 Oktober 2010
boleh menyaksikan demonstrasi oleh emma pada hari tersebut..
Nervous gak sebab ni first time emma akan buat demo secara terbuka
hopes emma akn berjaya harunginyer....

tq so much to Pameran Pengantin Malaysia sebab sudi promo
emma dalam blog beliau...TQVM...


Thursday, September 30, 2010

Luahan Hati..

Hye readers yang di sayangi semua..
entry kali ni bukan nak mengondem sesiapa..
hanya luahan hati me..daripada me marah kat orang membuta tuli
baik me luahkan kat cni..

Hari ni me nak luahkan pasal hidup berkawan..
ada kawan yang sejati & ada kawan yang suka mengkhianati..
me aku..sebagai seorang manusia kita tak pernah terlepas dari membuat kesilapan..

sape yang berkawan dengan me akan kenal perangai sebenar me..
me klu berkawan dengan seseorang tu..
me akan cuba menjaga hubungan baik..
kadang2 me akui me alpa.
.mungkin kebizian yang melanda menyebabkan me x sempat nak kunjung mengunjung kawan me..
me akan cuba sedaya upaya untuk berjumpa mereka..
me akui...me salah...harapa kawan..dapat maafkan kekhilafan me..

me ada berkawan dengan seseorang ni..
tapi me memang tak suke bila kawan tikam belakang n menipu kawan2 sendiri
cuba u olls pikir..
da la kita kwn dengan orang tu..boleh pulak menipu kite..
kita ni anggap la orang tu jujur ngan kiter seperti mana kita jujur dgn dia..
tapi betul la orang kate..
rambut sama hitam tapi hati lain2..
tapi skrg pun rambut macam2 kaler pun ada..
inikan hati yang jauh tersembunyi yang kita tak nampak...
me cuba ignore bila orang tu menipu me..
memang tak masuk akal pun apa yg dia cakap..
tapi as a friend me take it as a "borak-borak kosong"..
me tak ambil hati..
but bila boleh tipu mengenai urus niaga me jadi geram..

"Dear, kitakan kawan...jangan la u tipu i sampai macam ni..
pusing2 u akan jumpe i gak..
u own that things and u know how that thing work before..
but..skrg i da maafkan u..no heart feelings.."



me bukan nak merepek meraban kat blog ni..
in case ada yang heart feeling me mintak maaf..
hopes u all maafkan me...

ape2 yang berlaku haritu bukan di sengajakan k..
i know that i mesti follow up..
but the way of the procces ada misunderstood..
i feel guilty what anything happened that day..
soryy..



My wishlist yang ke-3 da tercapai!!!!Yahoo..!!

Salam buat readers yang di hormati...
minggu ni ema asyik dgn wishlist jer kan..
alhamdulillah rezeki untuk bulan ni murah sangat2..
syukur sangat2 pada Allah S.W.T diatas limpah kurnianya...

Me sangat2 beruntung sebab dapat encek hubby yang sangat2 menyanyangi
dan menyokong karier me..
love u en.shamsor..muahhssxxx....
aritu my hubby ada hadiahkan me blackberry..
minggu ni plak my hubby belikan me beg...
Beg Coach lak tu...huhuhu...
selama ni beg guees pun aku x pernah beli walaupun beli dapat dlm rm300..
inikan beg coach yang reganya lebih mahal...
Memang me ada bgtau hubby nak tukar beg baru..
kebetulan my hubby tau yg me mmg nak sgt beg tu..
semalam dapat beg tu rasa cam teruja...

Tenkiu sayang..... muahssxx....

p/s : Coach poppy pocket blue powder..xoxo..







Wednesday, September 22, 2010

IMPIAN JADI KENYATAAN.....

adakah me seorang yang pemboros orangnyer??
kadang-kadang boleh jadi sgt2 pemboros dan kadang2 sangat berjimat..
klu bab mekap me x la boros sgt..
me akan beli produk yang pada harga yg berpatutan dan berquality..
klu bab beli hp aku x suke sgt membazir...

2 hari lepas my hubby nak cari handphone baru..
sebab handphone lama beliau telah membuat hal..
asik2 muntah jer..pastu pengsan...
beliau terpaksa bagi ubat untuk menghidupkan kembali handphone beliau..
skrg dia da beli hp baru...lega ckit..
tp handphone beliau murah jer..
my hubby tak suke yg banyak function ni..
rimas kate beliau..

sebenarnya me x bercadang nk beli handphone..
tapi disebabkan handphone E71 me pun mengalami sindrom down yang sama..
asik2 insert sim kad, offline la,peh tu tgkp gambo pic kabur..
membuatkan me nak beli handphone baru..
kate beliau..
kesian nengok wife dia..
keje susah2 tapi pakai hp yang asik pengsan jer..
bila org kol mula la pengsan handphone tu..

BB curve 8500

akhirnya my hubby telah membelikan handphone yang me memang idam2 kan selama ni..
xpe la walaupun model yang paling awal keluar pun..
janji leh BBM, Facebook, twitter..

tq encek hubby..
syg sokmo..muahss!!!..
syg imanina juge...muaxxxxxx!!!

p/s : ngah tunggu beb Coach lak ni...bulan depan ea abang...


Sunday, September 19, 2010

BUTIK D'IMAN BRIDAL COUTURE




Skrg D'iman Bridal Couture tengah melebarkan sayapnyer..
bertambah koleksi persalinan
dan juga akan dtg pelamin idaman anda..
jangan lupa layari
D'iman Bridal Couture & Studio



Related Posts with Thumbnails

Im served nuffnang