Imanina tak berapa nak makan la..
Usia da 6bulan lebih da..
Disebabkan imanina tak berapa nak makan
me belikan dier multivitamin tuk Infant punyer
brand appeton..
Bagus gak vitamin ni..kata farmasi tu, leh tambah selera makan bayi
so far baru try 2hari..nnt tunggu 1week baru nampak kesannye..
Disebabkan imanina tak berapa nak makan
me belikan dier multivitamin tuk Infant punyer
brand appeton..
Bagus gak vitamin ni..kata farmasi tu, leh tambah selera makan bayi
so far baru try 2hari..nnt tunggu 1week baru nampak kesannye..
Multivitamin liquid perisa oren...
sedap taw..
ibu imanina pun nerai gak ckit..huhuhu..
Macam2 jenis bijirin da me belikan tuk imanina
baik yang home made punye sampai la kilang mali pun dia tak mau..
semalam beli bijirin yang campur apple & kranberi..
tak try lagi..arini mau try..nk tengok dier mau ke tak..
pic lupa nak snap laks..
Tapi 2 hari b4 me ada belikan buah2 heinz lagi
tapi kali ni yang dicampur dengan cereal & oatmeal
yang dulu tu buah2an semata2..
yang ni kenyang ckit la...
kat k4 ada promotion beli 2 percuma 1..
ibu imanina lak sibuk nak beli menda ni ha..
ayah kate ibu cam budak2..
hehehe..sebenarnya dah lama nengok iklan benda ni dalam buku Pa & Ma
jadi tangan tu gatai capai 1..
upenyer ada sumething bulat2 dalam batang straw tu..
bulat2 tu perasa karamel..
tu yg bila kita sedut air susu akan jadi susu perasa karamel..
"korang paham tak??kalau tak paham, buat2 paham jela ea..hehehe"
Ni masa imanina makan baby bites..
mesti korang cakap camni
"entry ni ttg imanina tak mau makan, tapi elok jer dia makan"
*
*
sebenornyer
imanina eksen jer tu..
dalam pic ni dier ngah masukkan baby bites tu dalam mulut..
hakikatnyer..
pas amik pic ni dia campak baby bites ni..
alih-alih yang kutipnya ayah..
masuk dalam mulut ayah..hehehe..
Oppss..lupa lak nak gtau
semalam me belikan imanina mainan baru
me belikan dier piano yang ada bunyi2 binatang tu..
orang tekan guna tangan kan..
imanina tekan guna..
*
*
*
*
*
*
*
*

