IBU MODERN

IBU MODERN
LOVE IMAN, DINA N SYAM...HAPPY FAMILY

Monday, February 1, 2010

HARI INI...


Tengok kat mulut Iman tu..ayaq liur...


nape ibu amik gambar iman..malu...


seksi tak saya...


posing cun...

Hari ni Iman nak g cucuk imunisasi..hope Iman tak demam n meragam...aku pun nak cek doc gak..mata sakit da dekat seminggu..(tumbuh ketumbit)..mula2 belah kanan, ni da merebak belah kiri...sakit do..huhuhu..seronok dapat jumpe Iman lunch nanti...Ha..semalam aku n hubby sambut Anniversary yang pertama..patutnya ari Ahad anniversary kitorg..tapi di sebabkan ada sebab2 tertentu, maka kami batalkan sambutan tu..hehe...Ape-ape pun aku harap moga hubungan kami kekal buat selama-lamanya...Muah!!!cayang En. Shamsor..Ha..satu lagi..Iman da stat pandai main air liur..buat-buat buih tu sume, maka aku kena bersedia dengan syampu BAWANG untuk mengelakkan rambut gugur..hehehe...

Dipersilakan pic iman yang menggoda n seksi untuk tatapan anda semua...ahaks....

3 comments:

  1. ema...still rememebr me???:p

    congrats dapat baby..dulu g course bawak perut..skg da kua pun die...hehehe..

    ReplyDelete
  2. happy anniversary kak emma n abg syam..

    owh rindu kepada iman semakin menebal ni..muahahaha

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Im served nuffnang