IBU MODERN

IBU MODERN
LOVE IMAN, DINA N SYAM...HAPPY FAMILY

Sunday, July 5, 2009

PERKEMBANGAN BISNESS











Salam semua....

Entry kali ni saje-saje nak kongsi perkembangan bisness aku sekarang...Mungkin sejak dari bangku sekolah lagi da minat buat bisness, bila da tua bangka ni masih meneruskan la bisness bisness yang ada..Sebenarnya aku bercadang nak buat butik pengantin secara kecil2 an..buat masa ni klu sesiapa yang nak menyewa baju untuk bernikah dan bertunang boleh la..memang nak buat tambahan dari segi baju bersanding, persalinan dan pelamin. Tapi mungkin lum ada rezeki lagi..InsyAllah klu ada rezeki nnt leh la buat tambahan ckit2...Semalam aku n hubby ke DIOS Astana Bridal kat Puchong. Diorang wat jualan mega dari 4/7/ - 8/7/2009. Sempat la aku memperabiskan sedikit wang untuk memperkembangkan bisness..(huhuhu...)Memang rambang mata tgk persalinan dan baju sanding yang ada..tp kena tunggu dpt durian runtuh dulu baru la boleh memborong perabis..hehe..

Kepada sesiapa yang berminat nak belajar make up, make up for weeding day, dinner n function, sewa baju dan aksesori boleh la hubungi saya k. Harga berpatutan di kenakan k..jadi kepada sesiapa yang mula berbudget tu leh la hubungi saya k..

Buat masa ni sy akan masukkan sedikit gambar baju2 dan aksesori dulu k.. Nak balik Sarawak dulu untuk dapatkan baju terbaru yg my mom beli kat Indonesia..hehe..Bye2...

1 comment:

  1. ema, cantik la ema make-up. nanti kalau ada kelas, bagitau kak farrah, boleh? :D nak mendaftar jugak, sendiri tak pandai make-up dah tua bangka dah pun hihi.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Im served nuffnang