IBU MODERN

IBU MODERN
LOVE IMAN, DINA N SYAM...HAPPY FAMILY

Thursday, March 19, 2009

SEMALAM....

Kek cokelat moist rn50.00(2kg)


Abg aku lapar di tgh malam..mkn megi jer...



Kek choc moist...errrmmm..sedap...

Semalam aku letih la sesangat..selain daripada aku amik tempahan makeup, aku amik gak tempahan kek cokelat moist..tempahan ni dari minggu lepas, tapi customer nak hari ni (Jumaat)..so semalan da stat buat dalam kul 8.00 mlm..aku da kelam kabut sbb my hubby lak ajak g umah abg dia kat UPM Serdang, tapi aku mtk dia g dalam kul 10 mlm..sbb klu nak g awal kek tak ciap lagi..akhirnya kami pun membatalkan hasrat murni tersebut tuk sementara waktu..aku trus ke dapur da menyiapkan adunan kek yg nak di kukus...kek cokelat ni leceh ckit berbanding cup cake..sbb perlukan masa yg lama nak masak..klu cup cake 25 minit je da ciap...tapi kek perlukan sekurang2nya 1jam tuk adunan yg sederhana....

Sori sgt klu blog saya ni byk sangat bercampur antara kehidupan peribadi dan BISNESS..bukan pe, buat masa ni bisness baru nak berjalan..INSYALLAH klu da betul2 berkembang nnt saya akan buat new blog for my bussines k!!

1 comment:

  1. Wahh..makin berkembang bisnes ko ye maa.Tahniahla lagi sekali aku ucapkan kat ko..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Im served nuffnang