IBU MODERN

IBU MODERN
LOVE IMAN, DINA N SYAM...HAPPY FAMILY

Thursday, January 12, 2012

Korang tahu tak apa itu SPANX?




Hari ni emma dapat mengupdate blog dengan tenangnye..hehe..sebab today boss outstation kat luar..wakakaka...memang dasar PA betul kan..

actually bila da belek internet hari-hari ni, ada la terjumpa dengan benda SPANX ni...SPANX ni direka untuk menyembuninya Spare tayar kita yang berlipat2..lemak2 yang kental kat badan..tapi tidak dijamin boleh menguruskan badan..cuma badan kita akan nampak mantap dan bergetah la senang cite..

memandangkan emma now the menunggu masa tuk delivery baby...saje nak survey2 produk/ corset yang elok untuk emma pakai after delivery nanti..so far emma dah ada PB...tapi since kulit emma macam x boleh ngam dengan PB sebab bila pakai lama akan jadi gatal2 tang pinggang dan menyebabkan ada scar, emma da jarang2 pakai PB..

Now nak cari somenthing yang boleh memantapkan badan jer..alhamdulillah badan ni emma ni mudah turun n kategori sederhana..so emma xperlukan sangat produk untuk menguruskan badan...just untuk maintain n semunyikkan spare tayar kete kancil yang berlebihan kat badan jek..hehehe...Harga produk ni pun ok, x terlalu mahal..ada pilihan dari yang murah kepada yang mahal...kalau nak murah boleh beli brand ASSET...

So, kepada yang nak beli produk SPANX ni leh pre-order dengan gadis kerry ni..

http://blogshopkerry.blogspot.com

tapi rasanya dia nak getting married, so boleh order dengan her luvely sis

lovelylady242@gmail.com




2 comments:

  1. haa...akak lh yg bgtau kat saya psl celak putih tu kan..haha saya lupa..

    ReplyDelete
  2. terima kasih puan sebab promote blog saya. amat saya hargai! :)
    semoga murah rezeki puan dan keluarga.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Im served nuffnang